DecoDorka

Ahova érdemes ellátogatni..

2018. május 05. - decodorka

Néhány éve teljesen elképzelhetetlennek tartottam mára imádom. Szeretem a régi bútorokat, habár most sem minden esetben teljes valójukban, hanem inkább átfestve, átalakítva. Néhány hónappal ezelőtt "fedeztem fel" a "fészbúkon" az Ódon-Fon nevezetű antikvitást, azóta szerettem volna oda eljutni, a napokban hirtelen ötlettől vezérelve el is jutottam és azt hiszem nem utoljára. 

table-2619302_1920.jpg

Fotó: pixabay

Fotókat nem készítettem, úgy érzem nem is lett volna etikus, máskülönben a hatalmas épületben annyi látnivaló volt, hogy oda személyesen érdemes ellátogatni az antik bútorok és tárgyak szerelmeseinek. Az 1500 m2-es raktáráruházban fellelhetőek polgári bútorok Barokktól a Klasszicizmusig, Empire-től a Biedermeieren át Historizmusig, majd a Neo korszakig a Szecessziótól az Art-decon át a Retroig. Az antik bútorokon túl számos óra, festmény, kerti és lakberendezési tárgy, népi- és polgári dísz- és használati tárgy, valamint eszközök széles kínálatának is helyet ad a váci kft. Érdekes volt látni nagymamáink idejéből származó és ma már sajnos nagyrészt nem értékelt, de sokunk számára mégis becsben tartott tárgyakat.

cook-2663142_1920.jpg

Fotó: pixabay

Úgy gondolom ha padlásunkon fellelünk régi idők tárgyait és még némileg menthető, ne dobjuk ki, újítsuk fel vagy adjunk neki más funkciót, de ha végképp nem kell,tiszteljük meg azzal őseinket, hogy tovább adjuk gyűjtőknek. 

A bejegyzés trackback címe:

https://decodorka.blog.hu/api/trackback/id/tr9113884594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása