DecoDorka

Egy deszka második élete

2017. október 03. - decodorka

Néhány évvel ezelőtt egy kenu egyik ülődeszkájaként funkcionált, majd több éves „pihenőpálya” után konyhai akasztóvá vált.

img_20170412_191010.jpg

A kidobástól mentettem meg. Nem volt tökéletes állapotban, de ez egyáltalán nem zavart, az általam kedvelt rusztikus hangulatnak még előnyére is vált.

img_20170403_150308.jpg

Először finoman átcsiszoltam a felületét és mivel régi darabról van szó a foltosodás elkerülése végett lealapoztam. Koptatott hatás elérése volt a cél, így a két réteg festék két különböző színben került rá. Először  vintage kékkel, majd szürkével festettem le, közötte meghagyva a száradási időt. Ezután csiszolópapírral megkoptattam a felületet, néhol felszínre hozva a kék színt. Az éleken kicsit bátrabban, hogy a fa is előbukkanjon.  Az egész folyamatot a fa bútorgombokkal is elvégeztem.

img_20170409_121053.jpg

 

Nem szerettem volna, hogy a szöveg nagyon kiemelkedjen, inkább a háttérbe szorulva sejtessen valamit, így nem kézzel festettem fel, hanem transzfertechnikát alkalmaztam.

img_20170412_163546.jpg

Amikor mindennel végeztem és nem kellett korrigálni a tartósság érdekében lelakkoztam a deszkát és a bútorgombokat is.

Már csak az maradt hátra, hogy a gombok helyét bejelölgessem, kifúrjam és becsavarozzam. Készen van, mehet a helyére :)

A bejegyzés trackback címe:

https://decodorka.blog.hu/api/trackback/id/tr7312925185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása