DecoDorka

Adventi készülődés

2016. november 25. - decodorka

A fiúk úszni mentek. Kisbabával meg gondoltam rutinosan megoldom. Végül így sem első lendületre, de végre elkészült az adventi koszorúm!!! Ideje volt, mert már csak 2 nap és meggyújthatjuk az első gyertyát. Ha Te is ünnepled az adventet, de még nem sikerült beszerezned akár otthon is elkészítheted (összeállítani tényleg nem sok idő, ha fejben összeállt nagyjából milyet szeretnél). Olvass tovább, hogy megtudd hogyan készült el és mi született az alábbi hozzávalókból.

img_20161124_170339.jpg

Az adventi koszorúm alapjának hungarocellt választottam. Ez a legcélszerűbb a gyertyák elhelyezése miatt, főleg ha gyertyatüskét használunk. Ebben az esetben szükség van textilre vagy szalagra, hogy befedjük. A zsákvászon nekem nagyon tetszik koszorún. Nem szalagként vásároltam, így kb 5 cm vastagságban ki kellett szabnom. Miután levágtam a kívánt hosszúságot (nekem ez közben derült ki, de kb 2,5 m kellett) egyenletesen és viszonylag szorosan körbetekertem a koszorún. Az anyag elejét és végét ragasztóval rögzítettem.

img_20161124_170556_1.jpg

Ezután megterveztem a gyertyák helyét. Ajánlom, hogy a gyertyatüskéket szúrd bele először a gyertyába, majd azt a koszorú alapba. Utána már ne cserélgesd a gyertyákat (vagy szúrd le újra), mert tapasztalatból mondom nem fognak egyformán állni.

Mostanában divat, hogy a gyertya köré szalagot vagy zsineget tekerünk. Nekem nagyon tetszik, mutatós, bár így majd több odafigyelést is igényel.

A koszorú elejére feltettem a gyertya köré tekert csipkével megegyező szalagot is.

img_20161124_170929_1.jpg

Most jön a lényeg. Itt már tényleg fantázia és ízlés kérdése ki mit helyez rá a koszorújára. A kreatív boltokban kapható pici terméseken kívül készültem hungarocell golyókkal, amelyeket csak simán lefestettem. A könnyebbség érdekében beleszúrtam egy tűt, hogy kevesebb macera nélkül lehessen befesteni. Itt pihennek (száradnak):

img_20161124_171028.jpg

Egyik nap szódabikarbónás díszeket készítettünk, ezekből néhányat a koszorúhoz is bevetettem. Utólag natúr állapotában is szép lett volna, de én lefestettem és úgy ragasztottam fel őket.

Kicsi lányom is kivette a részét a díszítésből :)

img_20161124_171922.jpg

... és íme az elkészült koszorú...

img_20161124_181130_1.jpg

Oszd meg Velünk Te is idén milyen adventi koszorúval készültél (nem baj ha nem saját készítésű)!

Kellemes Advent várást!

DecoDorka

 

 Ha nem szeretnél lemaradni az aktuális bejegyzésekről, hírekről, iratkozz fel hírlevelemre!

Név*
Email*

A bejegyzés trackback címe:

https://decodorka.blog.hu/api/trackback/id/tr8511949305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása